Wednesday 25 February 2015

Ibu hamil panjat Candi Borobudur lebih pantas dari ibu tak hamil


Selamat pagi semua, Nurul doakan semuanya dalam keadaan sihat sejahtera.Macam best je tajuk entri hari ni. Ibu hamil boleh panjat Candi Borobudur dengan mudah?Wow menariknya. 

Masa zaman Nurul hamil dulu bukan cakap Candi Borobudur nak naik tangga opis pun Allah je la yang tahu. Dalam hati ni dah terlintas tak nak pergi opis sebab terpaksa mendaki anak tangga opis yang tak seberapa tu. Bila dah habis mendaki tu mula la badan pun lemah longlai nak buat kerja pun kena amik mood betul-betul stabil baru boleh mula buat kerja opis. Teruk kan?hahaha

Jom tengok Puan Ainul Mustafa ni yang panjat Candi Borobudur semasa hamil dan apa yang membuatkan dia mampu naik hingga ke akhir garisan.hihihi dah macam maraton pula. Layan.

Ibu Hamil Kuat Boleh Naik Flight & Panjat Candi Borobudur! Fuyooo! from iReach HD on Vimeo.


So macam mana?Walaupun hamil dah tak ada alasan lagi untuk bermalas-malasan.Jika bakal-bakal ibu yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang vitamin yang perlu diambil untuk mengatasi masalah lesu semasa hamil atau ingin membelinya, anda boleh terus berhubung dengan saya Pn. Nurul di talian 017 3704725(Call/SMS/Wapps).Untuk mengetahui pilihan lengkap untuk ibu hamil boleh klik entri Set Hamil Shaklee.

Bagi pembelian online, boleh klik di image dibawah dan hubungi Nurul untuk panduan pengambilan vitamin dan konsultansi secara ekslusive dari Nurul.




Pengedar Sah Shaklee anda :
☺ ID Shaklee: 1083829
⌨ FB Page: Mummy's Beauty
✉ Email: snurulkamariah@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 017-3704725
➲ COD Area: Kuantan dan Pekan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...