Saturday 10 September 2016

Hadiah Teristimewa untuk mereka yang paling istimewa di hati


Kalau cerita pasal impian ni semua nak kan?nak kereta besar la rumah besar la semua yang besar-besar la.tapi mami rasa mami tak nak yang besar-besar tu tapi mami cuma nak pakej umrah tajaan shaklee je (takat masa ni la akan datang tak tahu lagi..hehehe)

Nak bawak semua sekali pergi termasuk mama & papa. trip umrah shaklee ni tiap-tiap tahun ada tau cuba yang berbezanya ziarahnya macam tahun lepas mereka ke umrah & dubai,tahun ni lupa dah ke mana & yang penting tahun depan ke turki 😉😉

Jadi untuk fight tiket free dari shaklee ni mami kena kerja kuat sangat.kumpul duit bonus shaklee bulan-bulan & yang paling penting mami kena naik rank dulu 😂😂

Kalau kita boleh dapatkan yang free kenapa nak cari yang berbayar kan?yang free ni pun ikut standard 5🌟 tau bukan yang cikai-cikai punya.

Ni kira hadiah mami untuk mereka yang mami sayang la. Mereka pun dah banyak sangat berkorban untuk mami, jadi apa salahnya mami hadiahkan mereka dengan hasil usaha mami sendiri. Semoga mami tak mudah give up dan terus fokus untuk bershaklee dan capai impian mami yang 1 ni. Kawan-kawan jangan lupa doakan mami ya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...