Friday 20 January 2017

Supplemen Terbaik Yang Wajib Ada Dirumah Rakyat Malaysia

Testimoni Vivix untuk Penyakit Kronik

Kalau diberi pilihan vitamin apa mami nak bagi pada rakyat jelata ni?

Sekarang ni macam² penyakit ada kat malaysia ni. Bukan kata orang tua je kena penyakit,tapi anak² kecik pun tak terkecuali.

Dulu, biasa kita dengar sakit kencing manis,darah tinggi semua penyakit orang tua-tua tapi sekarang anak umur 8 tahun dah kena kencing manis. MashaAllah

Kita sebagai ibu bapa kena alert dengan apa yang anak kita makan. Bukanlah mami kata kena cut terus,tapi berpada². Anak kita tu kecik lagi,nak sampai besar tu jauh lagi perjalanannya. Takkan kita sanggup tengok anak sakit sampai ke besar kan? Ha..panjang pulak mami membebel

Jadi,vitamin terbaik untuk seisi keluarga untuk korang amalkan, ofkos vivix sebab dia membantu membaiki sel kita dari jadinya penyakit, untuk anak² pula,paling koman pun bekalkanlah mereka dengan vitalea multivitamin supaya sistem imuniti badan mampu bertahan melawan penyakit.

Vivix ni bantu merawat sel dalam badan kita. Sel kita ni la punca utama penyakit, kita tak sedar sekarang tapi akan datang, makin lama sel sakit baru la kita rasa tanda² penyakit tu. Ada yang sedar awal alhamdulillah, kalau yang dah stage ke 4 tu? Takkan nak berserah je kan.

Makan supplemen ni bukanlah kata takkkan sakit,kalau Allah nak bagi sakit tetap sakit jugakan? Tapi at least,kita ada usaha untuk mencegah bukan berserah pada takdir. Ok?


Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang vitamin Shaklee atau ingin membelinya, boleh terus berhubung dengan saya, Pn. Nurul di talian 017 3704725(Call/SMS/Wapps).

Pengedar Sah Shaklee anda :

☺ ID Shaklee: 1083829
✍ FB: Sharifah Alhabsyiee
⌨ FB Page: Mummy's Beauty
IG : Shaklee_bymami
✉ Email: snurulkamariah@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 017-3704725
➲ COD Area: Kuantan dan Pekan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...