Saturday 19 January 2019

Group Bisnes Shaklee Terbaik Yang Patut Anda Join Untuk Mulakan Bisnes Shaklee


Setiap yang berdaftar sebagai ahli shaklee biasanya akan dijemput ke group secret sama ada di fb atau pun di Whatapps mahupun Telegram dari upline mahupun superupline nurul. Nurul sendiri ada group kelolaan Nurul iaitu SABS Family.

Dalam tu kita akan bincangkan masalah, cadangan vitamin, tips - tips, ilmu tentang produk,penyakit dan cara pencegahannya. Tiada istilah kedekut ilmu dalam berbisnes shaklee. Group secret ni la akan bantu kita bila kita down, stress. So kita tak akan rasa keseorangan walaupun kita berada nun jauh diperantauan 


Kelas Online Kelolaan Nurul di Group SABS Family

Kelas anjuran superupline IReach 

Selain daripada group coaching secara online, upline juga adakan seminar berkaitan dengan bisnes, motivasi, ilmu yang bukan saja penting untuk bisnes tapi juga untuk jalani kehidupan yang lebih baik dengan keluarga kita yang tersayang.

Dalam group nurul hampir separuh daripadanya adalah WAHM. Tapi mereka ni bukan ibu biasa biasa malah boleh jana income lebih besar dari mereka yang berkerja makan gaji.

Kebanyakkan dalam group biasanya terdiri dari mereka dari golongan professional ada yang bekas jurutera, bekas cikgu, bekas doktor dll. Jadi, bila dah ada pakar ni lebih mudah kita nak rujuk jika ada masalah.

Ni pula kelas pengenalan produk dibawah Group Upline Nurul OMS Group


Alhamdulillah, setelah hampir 6 tahun berbisnes Shaklee terus terang nurul katakan, bisnes Shaklee adalah semudah ABC jika kita tahu teknik dan caranya. Yang penting kena ada impian dan semangat untuk terus majukan diri. Lagi pun bisnes shaklee boleh dibuat secara sambilan iaitu part time atau sepenuh masa. So kita boleh tentukan sendiri, sebab bisnes ni bisnes kita yang punya.

Jadi, tak perlu risau lagi untuk mulakan bisnes shaklee anda. Jangan tunggu lain meh berdaftar dengan Nurul ya.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang bisnes shaklee ni, boleh terus berhubung dengan saya, Pn. Nurul di talian 017 3704725(Call/SMS/Wapps).

Pengedar Sah Shaklee anda :

☺ ID Shaklee: 1083829
✍ FB: Sharifah Alhabsyiee
⌨ FB Page: Mummy's Beauty
IG : Shakleekuantan_bymami
✉ Email: snurulkamariah@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 017-3704725
➲ COD Area: Kuantan dan Pekan

2 comments:

  1. bila berada dalam pelbagai latar belakang, banyak benda dan perkara yang kita boleh dapat dari mereka kan? semoga terus berjaya!!

    jom singgah web saya untuk baca artikel ini pula -
    http://damiapitshop.com/cara-semulajadi-kuatkan-jantung/#comment-19297

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...