Friday 14 April 2017

Resveratrol dalam Vivix bantu mencegah penyakit neurogenerative

TUA

Ada apa dengan tua..hehehe majority orang sekarang tak nak nampak tua kan, yang memang dah tua tu tak apa lagi tapi kalau yang tua sebelum usia tu jiwa juga rasa kan.

Tapikan, tua ni bukan saje pada muka dan fizikal kita tapi juga tua pada organ badan kita. Sekarang muda² lagi dah berpenyakit kronik, tu la tandanya organ kita dah tua dah tak mampu berfungsi dengan baik.

Korang pernah dengar penyakit neurodegeneration?

Penyakit neurogeneration ni macam penyakit alzheimer, parkinson, huntington, dan multiple sclerosis meningkat sama dengan usia kita. Penyakit² ni tak ada rawatan specifix dan tiada penawar untuknya.

Tapi uniknya ilham yang Allah bagi pada saintis shaklee ni, mereka berjaya temukan resveratrol yang membantu melambatkan penyakit tersebut.

Resveratrol ni berupaya untuk melindungi neuron dari kerosakan pelindung saraf. Selain itu, melambatkan perkembangan penyakit parkinson dengan membantu memulihkan dopamine dan meningkatkan fungsi motor.

Setakat ni tiada penawar untuk sembuh sepenuhnya tapi resveratrol dalam vivix ni menunjukkan potensi untuk mencegah, memperlahankan dan merawat gejala penyakit ni. Merawat gejala tau bukan merawat penyakit. Ada beza tu.

Untuk mereka yang dah berumur ,35 tahun keatas, dah boleh slow² ambil vivix ni untuk masalah penuaan. Mana tau boleh jadi ikhtiar pada simptom² penyakit yang kita alami.


Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang vitamin Shaklee atau ingin membelinya, boleh terus berhubung dengan saya, Pn. Nurul di talian 017 370 4725(Call/SMS/Wapps).

Pengedar Sah Shaklee anda :

☺ ID Shaklee: 1083829
✍ FB: Sharifah Alhabsyiee
⌨ FB Page: Mummy's Beauty
IG : Shaklee_bymami
✉ Email: snurulkamariah@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 017-3704725
➲ COD Area: Kuantan dan Pekan


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...