Friday 19 September 2014

Pengedar Shaklee Kuantan : Hubungan Suami Isteri Kembali Hangat dengan Vitamin Cinta

Salam blogger semua..
Ari ni Nurul nak cerita sikit tentang Vitamin Cinta Shaklee yang menjadi igauan pasangan suami isteri..hihihi..Sesuai sangat untuk mereka yang baru mendirikan rumah tangga dan juga pasangan suami isteri yang dah lama mendirikan rumah tangga untuk kekalkan stamina macam mula - mula kawin dulu2 kan..hahaha...Ok la Nurul xnak melalut panjang2.. meh kte tengok sikit khasiat Vitamin Cinta ni..


✔ Vitamin E


  • Terkenal sebagai "vitamin CINTA". 
  • Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, 
  • Ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita.
  • Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. 
  • Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.


✔ GLA COMPLEX SHAKLEE

  • Vitamin cinta untuk para isteri menaikkan kenginan ingin bersama dengan suami 
  • membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’.



Jom bercinta...

Jom dapatkan Set Vitamin Cinta dengan harga yang menarik..
Hubungi Nurul :-

FB : Sharifah Alhabsyiee
Call/SMS/Wapps : 017 370 4725
Email : snurulkamariah@gmail.com

COD Area : Kuantan, Taman Impianku, Bukit Goh,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...