Sunday 10 April 2016

Kanser Usus Sembuh Tanpa Kimoterapi


Kanser usus merupakan salah satu jenis kanser yang terjadi pada rangkaian usus besar atau rektum. Kanser usus berkembang secara perlahan-lahan selamat bertahun tahun.

Sebahagian besar kanser bermula sebagai polip usus. Polip usus ini dapat berkembang menjadi kanser. Lebih dari 95% dari kanser usus bermula pada sel-sel yang melapisi bahagian dalam usus.

Penyebab kanser usus hingga saat ini masih belum diketahui dengan pasti. Namun ada beberapa risiko yang mungkin meningkatkan dan menyebabkan kanser usus. Antaranya :-

✖ Mereka yang berusia 50 tahun ke atas lebih berisiko
✖ Pola permakanan yang sedikit terhadap sayuran dan buah-buahan
✖ Obesiti atau pesakit diabetes
✖ Merokok atau penagih alkohol
✖ Sejarah polip usus atau penyakit usus
✖ Keturunan

Zaman sekarang ni usia bukan lagi penghalang untuk mendapat penyakit kanser usus ni. Nurul ada pengalaman tengok ada adik yang berusia 18 tahun yang menghidap kanser usus ni.

Untuk langkah pencegahan, Vivix membantu merencatkan pembiakan sel kanser dari terus merebak. Kandungan resveratrol dalam Vivix membantu dalam pemulihan sel yang rosak akibat kanser. Anggur muscadine didalam Vivix mempunyai ciri untuk menghentikan kimia penyebab kanser, antivirus dan anti bakteria.

Ini adalah testimoni pesakit kanser usus yang mencuba Vivix sebagai ikhtiar kepada penyakitnya.

                     

Sebenarnya dalam tubuh badan kita memang mengandungi sel kanser, cara pemakanan kita seharian juga membantu pembiakan sel kanser.

Berminat untuk mencuba Vivix sebagai ikhtiar penyakit anda.Hubungi Nurul di 0173704725 (whatapps/sms) untuk keterangan lanjut dan konsultansi terbaik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...