Tuesday 5 April 2016

Pesakit Bell's Palsy sembuh dengan Vivix










Apa Bell's Palsy ni?Tak pernah dengar pun penyakit bell's palsy ni. Hasil rujukan merata-rata maka dapat la apa itu bell's palsy


Ha..Bell's Palsy ni penyakit saraf yang berkait dengan wajah, ia menyebabkan kelumpuhan otot salah satu sisi wajah sehingga menjadi asimetris(tak centre la orang kata) kerana salah satu sisi wajah nampak melorot atau mencong dari keadaan asal dan hanya satu sisi wajah dan mata sahaja dapat berfungsi.


Bell's Palsy ni bukan strok tau.sebab strok akan melibatkan separuh badan tetapi bell's Palsy ni hanya melibatkan bahagian muka pesakit sahaja.


Agak-agaknya apa supplemen yang terbaik ye untuk penyakit bell's palsy ni. Untuk bell's palsy ni biasanya Nurul suggest customer untuk cuba Vivix dan juga B Complex.





Vivix ni sejenis liquid yang sangat hebat setanding dengan harganya. Ia diperbuat dari tumbuhan dan buah-buahan bertaraf SUPER iaitu anggur muscadine, purple carrot, European elderberry dan polyganum cuspidatum.


1 sudu kecil Vivix menyediakan 5ml resveratrol yang baik untuk membina sel baru dan memperbaiki sel lama yang rosak akibat bell's palsy dan juga sangat baik untuk saraf dan mengurangkan keradangan semasa gejala bell's palsy terjadi.


Manakala B Complex pula membantu membekalkan tenaga semasa berlakunya gejala bell's palsy dan menguatkan otot saraf kita yang rosak akibat bell's palsy.


Ni antara testimoni pesakit bell's palsy yang mencuba Vivix & B Complex



Berminat untuk mencuba Set Bell's Palsy? Untuk mereka yang berada di sekitar Kuantan,Nurul ada menyediakan COD tanpa caj penghantaran.

Nak dapatkan vivix dengan harga ahli dengan hanya pembelian twinpack vivix? Hubungi Nurul untuk tempahan vivix anda di 017-3704725.

Untuk keterangan lanjut tentang Vivix,klik sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...