Saturday 2 February 2019

Jana Income Sampingan Dengan Shaklee

Jana Income Sampingan dengan Shaklee

Zaman sekarang ni dah tak boleh bergantung pada 1 pendapatan sahaja, betul tak? Nak tak nak memang kena ada pendapatan sampingan walaupun dah bergaji besar. Jangan terkejut tau, bergaji besar pun belum tentu ada saving untuk anak², kesihatan dll. Tapi nak bisnes apa?

Nurul suggestkan cuba bisnes shaklee, jangan tak tahu Shaklee ni bukan sahaja tentang penggunaan vitamin, tapi juga boleh jana pendapatan melalui Shaklee. Meh nurul cerita sikit tentang kelebihan bisnes shaklee berbanding bisnes lain yang mungkin boleh buka peluang anda untuk jana income keluarga.

Antara kelebihan bisnes shaklee yang anda perlu tahu adalah :-

(1) Bisnes Shaklee Secara Online
Bisnes yang boleh dibuat dirumah melalui blog, ig, fb dan page tanpa perlu nak jumpa prospek sana sini, tak perlu nak ada kedai, nanti kena fikir sewa kedai lagi kan.Tambahan pula kita yang surirumah ni takkan nak angkut anak-anak merata nak berbisnes. So bila online ni anak anak pun ada depan mata.

(2) Masa Yang Fleksibel
Bila bisnes online ni kita tak terikat dengan masa. Kita yang tentukan bila masa nak jenguk 'kedai online' kita i.e facebook, instagram, fanpage, blog dll. Kalau surirumah tu mungkin lepas hantar anak ke sekolah ke lepas siap segala tugasan rumah. Boleh spent masa untuk update kedai online kita.

(3) Coaching Online
Bukan saja bisnes je online, coaching pun online boleh tau. Lebih lebih lagi kalau upline kita di Selangor, downline kita di Sabah. Takkan nak merantau jauh jauh untuk coaching kan. So cara mudah klik je whatapps group, fb group, webinar, coaching la apa saja dan boleh bincang sama sama dalam tu. Sambil sambil lipat kain tu boleh dengar coaching kan.

(4) Family Friendly (Mesra Keluarga)
Untuk mak² mesti risau tentang anak² bila nak berbisnes kan? Bisnes shaklee ni bisnes keluarga, so jangan risau nak ke mana mana mesti ada anak anak. Ada seminar angkut anak anak join tapi kena kawal la anak anak kita supaya tak ganggu konsentrasi kita dan peserta lain.

(5) Tak Perlu Modal Besar. Tidak Perlu Simpan Stok
Nurul mula shaklee memang tak guna modal yang banyak, sebab sistem shaklee ni lebih kurang sistem dropship. Order dari website shakler nanti shaklee akan poskan kepada customer kita jadi tak perlu la kita nak beratur lama di pejabat pos nak pos barang. Cuma bila dah ada customer yang nak cod kena la buat stok vitamin, biasa nurul akan buat stok barangan yang paling laris jualannya.

Mudahkan nak mulakan bisnes Shaklee?. So, jangan tunggu lain meh berbisnes Shaklee dengan Nurul ya.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang bisnes shaklee ni, boleh terus berhubung dengan saya, Pn. Nurul di talian 0173704725 (Call/SMS/Wapps).

Pengedar Sah Shaklee anda :
☺ ID Shaklee: 1083829
✍ FB: Sharifah Alhabsyiee
⌨ FB Page: Mummy's Beauty
IG : Shakleekuantan_bymami
✉ Email: snurulkamariah@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 017-3704725
➲ COD Area: Kuantan dan Pekan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...