Saturday 9 February 2019

Program Khas Untuk Pengedar Shaklee Yang Berbisnes Supaya Tak Cepat Down

Untuk yang belum tahu terutama anda yang baru berdaftar sebagai ahli shaklee, shaklee akan adakan program khas setiap bulan untuk ahlinya seperti Health & Wellness Talk, Health Check, dll.Bagi program tahunan pula adalah BLNC Conference khas untuk mereka yang dah bergelar leader dan National Conference khas untuk semua ahli.




Itu yang dianjurkan oleh management shaklee, tak lupa juga yang dianjurkan oleh upline setiap group yang anda sertai.

Kelas Bersama Superupline dari Ireach Group

Ini adalah salah satu kelas asas untuk pengedar shaklee yang dianjurkan oleh superupline Nurul iaitu Master Lyna dari group Ireach. Kelas ini bukan sahaja hanya kelas penyampaian ilmu semata-mata tapi juga mengeratkan ukhwah kami sebagai satu pasukan. Ahli-ahli yang sertai kelas ini pun mulanya hanya kenal melalui online, tetapi eratnya macam dah lama kenal. Kalau tak ada aktiviti macam ni memang susah juga nak jumpa satu sama lain maklumlah masing-masing datang dari daerah dan negeri yang berbeza-beza.

Bengkel Nutrisi Anjuran Shaklee


Ini pula bengkel nutrisi yang dianjurkan oleh shaklee untuk ahli shaklee bagi memantapkan lagi ilmu nutrisi setiap vitamin yang dikeluarkan oleh shaklee. Bengkel ini amat sesuai dihadiri oleh mereka yang baru berdaftar sebagai ahli dan juga untuk ahli lama yang nak refresh semula ilmu berkaitan dengan nutrisi untuk setiap vitamin.

Pendek kata, nak jadi pengedar shaklee yang berilmu tak susah pun sebenarnya, cuma pada diri sendiri nak join atau tak dengan kelas, bengkel, majlis dll yang dianjurkan.


Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang bisnes shaklee atau ingin berdaftar sebagai ahli shaklee, boleh terus berhubung dengan saya, Pn. Nurul di talian 017 3704725(Call/SMS/Wapps).



Pengedar Sah Shaklee anda :

☺ ID Shaklee: 1083829

✍ FB: Sharifah Alhabsyiee

⌨ FB Page: Mummy's Beauty

IG : Shakleekuantan_bymami

✉ Email: snurulkamariah@gmail.com

✆ Call/SMS/WhatsApp: 017-3704725

➲ COD Area: Kuantan dan Pekan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...