Tuesday 17 October 2017

Pengedar Shaklee Kuantan Yang Aktif


Saya sharifah nurulkamariah, pengedar shaklee kuantan aktif cod di Hospital Besar Kuantan (HTAA), KMC, IIUM Medical Centre dan kawasan lain sekitar taman impian, kotasas, indera mahkota, bandar kuantan, bukit goh dll


Kata supermom, dalam kereta pun boleh packing barang untuk cod & pos

Mula mengenali shaklee melalui kawan sekolah, masa tu teringin nak cuba set kurus shaklee. Kata nak cubakan, jadinya ambil yang paling basic sekali iaitu lecithin & herblax. Alhamdulillah, banyak perubahan dari segi penurunan berat badan dan juga pengurangan inci di bahagian pinggang dan pinggung. Hasil dari kesan positif tu, nurul mula kongsikan pengalaman dengan kawan-kawan di media sosial. 


Niatnya sekadar suka-suka, tapi bila dah terbiasa. Lama kelamaan makin seronok pula berkongsi pengalaman dengan produk shaklee. Bab kata orang benda yang baik kenalah di hebohkan betul tak?

Ni antara belian untuk customer yang jauh
Kebanyakkan customer nurul dari kawasan kuantan juga, namapun pengedar shaklee kuantan ye dak? Biasanya, mereka ni lebih prefer untuk cod, jadi nak tak nak nurul akan sediakan stok sikit untuk customer yang urgent ni.
Masa ni ada event kat kuantan, so team kuantan ada buka booth untuk health check


Ok untuk mereka yang nak dapatkan barangan shaklee dari nurul, boleh contact nurul di whatapps 0173704725. InshaAllah nurul available untuk cod produk shaklee untuk uolls. Kebiasaannya, waktu cod jika hari bekerja nurul akan buat dibelah malam, dan waktu cuti inshaAllah available bila² masa. Jadi, jangan lupa save no contact nurul aka pengedar shaklee kuantan ni tau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...