Thursday 30 October 2014

Pengedar Shaklee Kuantan : Set Berpantang Shaklee


Salam semua...
Seronok kan bila doktor dah sahkan kita bakal jadi seorang ibu..Masa tu dah macam - macam pikir boleh ke jadi ibu terbaik untuk anak - anak dan ada juga yang dah mula memikir nak beli baju yang macam mana untuk anak yang dalam kandungan kita..hihihi sabar ye ibu - ibu..Bagi Nurul yang paling penting sekali Nurul akan pikirkan bagaimana dan apa yang nak Nurul pakai atau makan selepas bersalin supaya nanti Nurul dapat balik kembalikan badan sebelum bersalin dan dapatkan kekalkan kesihatan yang berpanjangan untuk menjaga anak - anak.

Jadi, Nurul syorkan untuk ibu - ibu yang pertama kali bersalin dan yang dah banyak kali bersalin pun boleh cuba Set Berpantang Shaklee. Set Berpantang Shaklee ni semuanya berasaskan bahan semulajadi tanpa menganggu kesihatan anak - anak semasa dalam pantang. Tapi ni tak bermakna yang tradisional tu tak di amalkan ye seperti param, pilis,berurut, mandi serung semua tu still kena buat..
Set Berpantang Shaklee terdiri daripada B Complex, Zinc Complex, ESP, Vita-lea,SR Vita-C dan juga Ostematrix. Ia juga sesuai untuk ibu yang bersalin samaada normal ataupun melalui pembedahan.

Set berpantang Shaklee

Berminat untuk mendapatkan Set Berpantang Shaklee boleh hubungi Nurul di :-
Call/SMS/Wapps : 017 370 4725
Email : snurulkamariah@gmail

COD sekitar Kuantan, Taman Impianku, Bukit Goh dan sekitarnya.

atau

Buat pembelian secara online di website Shaklee dengan klik icon di bawah :-




Konsultansi percuma akan diberikan dengan setiap pembelian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...